A fővárosban szmogriadó van, és egyik nap a páros, másik nap a páratlan rendszámú autók közlekedhetnek. Arra is kiváncsi vagyok, hogy ezt miképp ellenőrzik, arra pedig méginkább, hogy hányan utaznak inkább közösségi közlekedéssel. Mert a BKV-nak nincs tartalékkapacitása, így az újabb utasokat elvinni nem kis feladat lesz.
Az idei alkatrészszállítások ugyan már elkezdődtek, de egy nap alatt nincs sok esély arra, hogya BKV megjavítson vagy kétszáz autóbuszt. A HÉV, a metró és a körúti villamos viszont van esély arra, hogy egész nap sűrűbben közlekedjen, de csúcsidőben már eddig is1,5 percenként járt a metró, ennél sűrűbben fizikai képtelenség. Szóval járműből a BKV nem tud az eddiginél nagyobb kapacitást kiállítani. Már csak azért sem, mert a hidegben a buszok is hamarabb lerobbannak. Talán az alvállalkozók be tudnak segíteni, náluk még lehet néhány kocsi.
Valószínűleg nincs jó megoldása a dolognak: holnap zsúfolódni fognak az emberek a BKV-n. De legalább nem fullasztják meg magukat az autók kipufogógázaival.
Utolsó kommentek