HTML

Utazó Kiskövet

Írások egy sokat utazó közlekedésrajongó noteszéből

Ez megy Londonban

Linkblog

Utolsó kommentek

2009.04.08. 12:17 Utazó Kiskövet

Magyarország, én így szeretlek!

Sokan ismerik a címben idézett sörreklámot. Van ennek Hagyó Miklós-féle átirata, de én mára a Kallerblog által ádolgozott változatát ajánlom:

"Nincs gumibotom, nem vagyok rendőr, hiába az egyenruha és nem hordok karszalagot. Mindközül a leghosszabb vonalon dolgozom, és rajtam kívül még több ezren tudják mire gondolok amikor azt mondom: -Jegyeket, bérleteket! A számom megelőzi a beosztásom, és nem örülök amikor az utasok összekeverik a jegyvizsgálót az ellenőrrel. Büszkén gondolok a diszpécserekre, a csoportvezetőkre, a beosztáskészítőkre és a motorászokra. Szeretem a szignálunkat, a lyukasztómat, a zöld szerelvényeket, a szódagépes vizet. Itt dolgozok Pest megye szívében, pótdíjazásban mi vagyunk császárok, és igenis, velünk utaznak dél-megye legszebb lányai. Ráckevei HÉV, én így szeretlek..."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kiskovet.blog.hu/api/trackback/id/tr151053603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása