Épp ma jár le a BKV használtbusz-beszerzési tendere (erről elsőként itt olvashattatok), de úgy látszik, a közlekedési vállalat nem akar eredményt ezen a pályázaton. Szerintem legalábbis nagyon nem véletlen, hogy az utolsó napon megjelent egy cikk a Népszabadságban, hogy a BKV pályázaton kívül venne 32 darab belga buszt. A Van Hool gyár termékei nem igazán népszerűek, de ez mégse akadályozta meg a BKV logisztikai igazgatóját, hogy Belgiumba utazzon a Van Hoolok megtekintésére. Első hallásra tényleg rendkívül jó vétel darabonként 20 millió forintot adni egy használt buszért. Alább az MTI cikke a Népszabadság alapján.
Egy belga cégtől venne 32 használt, csuklós buszt a BKV. A közlekedési vállalat csak e céggel tárgyalna a sürgősen kiírandó tenderen - írta szerdai számában a Népszabadság.
A 300 ezer kilométert futott buszok darabja húszmillió forintba kerül, a BKV szerint a rendkívül kedvező ajánlat csak egy hónapig él. A BKV mindezt a belga cég honlapjára hivatkozva állítja, holott ott erről szó sincs - írta a napilap.
A közlekedési vállalat hirdetmény nélküli, tárgyalásos közbeszerzési eljárást írna ki a buszbeszerzésre, ami azt jelenti, hogy a tenderre csak a belga Van Hool Társaságot hívnák meg - tette hozzá.
A BKV-nál úgy vélik, a gyorsított tendereztetésnek - amelynek során kizárólag a belga céggel tárgyalnának - megvannak a törvényi feltételei - írta a Népszabadság.
Utolsó kommentek